Baza znanja

Koliko časa potrebujete za odpravo napake?

Strežniška opravila delimo v osnovi na dva dela: napovedana in nenapovedana.

Napovedana opravila se običajno izvajajo pozno zvečer oz ponoči, tako da ne vplivajo na uporabnike. Ta opravila planiramo v naprej in vas o morebitnih prekinitvah vnaprej obvestimo več dni vnaprej in tudi navedemo predviden datum in čas prekinitve delovanja. Običajno so to zelo kratke prekinitve, ki jih večina uporabnikov sploh ne zazna. Napovedana opravila lahko spremljate pod Stanje strežnikov > napovedano.

Nenapovedana opravila se zgodijo ko gre na strežniku nekaj narobe in morajo tehniki poiskati napako in jo odpraviti. Težavam ki se pojavijo in vplivajo na večje število uporabnikov se vedno posvetimo takoj. Čas odpravljanja težave je odvisen od zahtevnosti problema in je lahko vedno drugačen. Večina takšnih težav je odpravljena v nekaj minutah. V primeru večjih težav in daljših prekinitev od 30minut so uporabniki obveščeni preko naročniškega centra, kjer lahko spremljajo pod Stanje strežnikov aktivnost posamičnih storitev, ter pod Stanje strežnikov > odprto in/ali odpravljeno obvestila o reševanju tekočega problema.
  • 0 uporabniku/om je bi članek v pomoč
Vam je bil odgovor v pomoč?